Hyvät Ekovihreiden jäsenet,

uusille jäsenille tervetuloa yhdistykseen, ja vanhoille hyvää alkanutta vaalivuotta!

Tervetuloa Ekovihreiden vuosikokoukseen Ouluun lauantaina 23.2.2019 klo 15:30. Jos haluat vaikuttaa siihen, mitä yhdistys tekee ensi vuonna ja miten rahoja käytetään, tule vuosikokoukseen tai lähetä hallitukselle viestiä! Paras tapa vaikuttaa on kuitenkin lähteä mukaan hallitukseen – yhdistyksen toimintaa määrittää suuresti, millainen jäsenistö ja hallitus sillä on.

Kokouskutsun ja esityslistan löydät viestin lopusta. Vuosikokouksen yhteyteen on suunnitteilla muutakin ohjelmaa, josta tiedotetaan tarkemmin, kun ohjelma ja aikataulut selviävät.

(Jos tulet kauempaa, voi matkustamisen kuitenkin suunnitella niin, että olet perillä kokouspaikalla klo 15:30; kokoustilasta poistutaan aivan viimeistään klo 19, ja sen jälkeen voi vielä halutessaan jatkaa syömään tms. kokousväen kanssa.)

Terveisin
Annika Rantala, Ekovihreiden pj

Kokouskutsu

Ekovihreiden vuosikokous lauantaina 23.2.2019 klo 15.30
Aleksinkulma, Pohjansali – osoite: Aleksanterinkatu 9, Oulu

Asialista

1. Kokouksen avaus.
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa ja muut kokouksen tarvitsemat toimihenkilöt.
  3. Todetaan kokouksen osanottajat.
  4. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  5. Päätetään kokouksen työjärjestys.
  6. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajan lausunto.
  7. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta sekä vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille.
  8. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä määrätään jäsenmaksun suuruus ja eräpäivä.
  9. Valitaan hallituksen jäsenet, joiden keskuudesta valitaan puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, sihteeri ja rahastonhoitaja.
  10. Valitaan yksi toiminnantarkastaja ja yksi varatoiminnantarkastaja.
  11. Vuosikokous päättää edustajien valinnasta Vihreän liiton varsinaisiin kokouksiin tai halutessaan jättää valinnan hallituksen tehtäväksi
  12. Muut esille tulevat asiat